შეფასების რუბრიკა

რა იყო პროექტის მსვლელობისას შენთვის საინტერესო

რა ისწავლე პროექტიდან

რა გააკეთე პროექტისთვის

რა გააკეთე კარგად? რა იყო შენი წარმატების მიზეზი?

რა ვერ გააკეთე კარგად? რა იყო შენი წარუმატებლობის მიზეზი?

რა გინდა რომ გააკეთო შემდეგში უკეთ?

   

                                        პროექტის შეფასების რუბრიკა
კრიტერიუმი
ინდიკატორი
შეფასება
მიღებული ქულა









მასალების მოგროვება
აქვს მხოლოდ მწირი ინფორმაცია პრობლემის შესახებ.
           
            1 - 3

აქვს ინფორმაცია და გამომწვევი მიზეზები, მაგრამ არ აქვს გადაჭრის გზები.

4 - 5

აქვს ინფორმაცია პრობლემის გამომწვევი მიზეზები, გადაჭრის გზები, მაგრამ არ აქვს ფოტო და ვიდეო მასალა. არ აქვს ინფორმაციის წყარო.


6 - 7

სრულად აღწერს პრობლემას, მის გამომწვევ მიზეზებს და გადაჭრის გზებს. აქვს ფოტო და ვიდეო მასალა, მითითებული ინფორმაციის წყარო.


8 - 10




გუნდურ პროექტში მოსწავლეთა მუშაობის ეტაპი










ისტ არ არის გამოყენებული.
           
            1 - 3

მოუწესრიგებელია: ისტ გამოყენებულია მხოლოდ ერთი მოსწავლის მიერ, არ ჩანს სხვა მოსწავლეების ჩართულობა.
           
            4 -5

მოწესრიგებულია: ისტ-ის გამოყენება მრავალფეროვანია, ზოგჯერ შეუსაბამოა დავალებასთან.
           
            6 - 7

კარგად არის ორგანიზებული, ჩანს მოსწავლის მიერ ფუნქციათა განაწილება.

            8 - 10

პროექტზე მუშაობის პროცესისა და შედეგების წარდგენის ეტაპები
ისტ არ არის გამოყენებული ან საერთოდ არ შეესაბამება დავალებას.

           1 - 3


მოუწესრიგებელია: ისტ გამოყენებულია მცირე დოზით, არ აქვს საპრეზენტაციო ფორმა.

          4 - 5

მოწესრიგებულია: ისტ-ის გამოყენება ზოგჯერ შეუსაბამოა.

        6 - 7

კარგად არის ორგანიზებული, გამოყენებულია საპრეზენტაციო პროგრამა.

        8 - 10

ქულათა ჯამი



საბოლოო შეფასება
ქულათა ჯამი გაყოფილი 3-ზე



No comments:

Post a Comment